Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

"Λαμπαδιάστηκα" και φέτος!


Ε, καλά... Σιγά μην δεν "λαμπαδιαζόμουν" για μια ακόμα χρονιά.
  Είχα-δεν είχα έμπνευση, όρεξη και χρόνο,
στρώθηκα σαν καλή κοπελίτσα -που δεν είμαι- και έκαμα λαμπάδες,
για συγγενείς και φίλους,
καθιερωμένη συνήθεια πολλά χρόνια τώρα - ούτε κι εγώ θυμάμαι 
πότε και πώς έγινε η αρχή...
(Μιλάμε ότι κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια,
πολύ πριν τη γνωριμία μου με το ντεκουπάζ.)

Ένι γούει....
Επειδή διάγω την περίοδο των ισχνών αγελάδων,
κινήθηκα στην πεπατημένη μου:
Λιτή διακόσμηση με ντεκουπάζ



14 λαμπάδες, δύο λαμπαδόκουτα και
μία ευχή: του χρόνου καλύτερα ☺

Αρχικά μου βγήκαν σοβαρές και άχρωμες
κι απογοήτευσα τον λαό μου! 
(Εγώ τις λάτρεψα πάντως!)

Οπότε, μετά και τις απειλές που δέχτηκα, υποχώρησα και
πήγα σε πιο ρομαντικό και παιχνιδιάρικο μουντ ... ☺

Οπότε έκλεισα για φέτος .... όσον αφορά τις λαμπάδες
Για τη συνέχεια ξέρετε: λάτρα για το Πάσχα, άσπρισμα της αυλής, 
τα δώρα των νικητριών του Συμποσίου, 
δόξα τω θεώ, δεν παραπονιέμαι! ☺

Σας φιλώ
@ριστέα


Για όσους δεν έχουν πάρει είδηση υπενθυμίζω ότι τρέχει
[χωρίς όριο χρόνου - η αλληλεγγύη και η προσφορά δεν είναι μόνο 
για τις μέρες των γιορτών] το

Αλάτι, ζάχαρη κι αλληλεγγύη | το e-book 

Δεκαοχτώ bloggers γράψαμε 24 ιστορίες για την αλληλεγγύη 
και σας καλούμε να μας διαβάσετε για να την κάνουμε πράξη, όλοι μαζί.

Το e-book μας διατίθεται για την ενίσχυση της Κοινωνικής κουζίνας 
"Ο Άλλος Άνθρωπος" 
και του μη κερδοσκοπικού σωματείου
Κοινωνία αγάπης και προσφοράς  "Γέροντας Παΐσιος".