Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

Με αφορμή έναν λεκέ ...... ( Καλοκαιρινή εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας)


....μπορούμε να φτιάξουμε έργα τέχνης, το ξέρατε;
Ποιος λεκές; Και γιατί λεκές θα μου πείτε!

Μα "ένας λεκές από κάτι υγρό" ήταν το θέμα της χθεσινής, τρίτης 
εθελοντικής μου δράσης στη Βιβλιοθήκης μας.
Και οι μικροί μου φίλοι έμαθαν χτες πως οι λεκέδες 
μπορούν να αξιοποιηθούν, αν έχεις φαντασία, όρεξη και λίγα χρώματα.

Και ότι μπορείς να γίνεις ζωγράφος χωρίς 
ξυλομπογιές μαρκαδόρους, παστέλ, πινέλα
-κυρίως χωρίς πινέλα!

Μα κυρίως χωρίς να χρειαστεί να λερωθείς!
Εκεί να βλέπατε έκπληξη στα μικρά προσωπάκια τους!

Αρκεί να έχεις ένα καλαμάκι για να φυσάς και 
μερικούς ωραιότατους λεκέδες από χρώματα!

Τρελάθηκαν στο φύσημα χτες τα μικρά μου,
αλλά το καταδιασκέδασαν!

Τα έργα που προέκυψαν έκαναν χαρούμενες 
όλες τις φατσούλες!

-Και μπορούμε να κάνουμε και ωραιότατες πεταλούδες!
Θέλετε; Πάλι χωρίς κανένα εργαλείο τους είπα.
Μόνο τα δάχτυλά μας θα χρειαστεί να δουλέψουν!

Διπλώνοντας ένα φύλο χαρτί στη μέση και 
βάζοντας λεκέδες από τέμπερες 
στη μία μόνο πλευρά του χαρτιού.

 Πατάμε, ανοίγουμε.... 

και βουαλά!

-Κι εμείς τα αγόρια που δεν θέλουμε πεταλούδες;
-Ε, ας κάνουμε μικρά, χαριτωμένα τερατάκια ή ρομπότ λοιπόν!

Το ενδιαφέρον και σε αυτή την τεχνική ήταν μεγάλο!

Και τα παιδιά μου μεγαλούργησαν!

Δύο πανεύκολες και διασκεδαστικές τεχνικές 
για τα παιδιά μας το καλοκαίρι, ακόμα και στις διακοπές,
φίλοι γονείς.
Κάπου στις βαλίτσες να θυμηθείτε να βάλετε λίγο χαρτί 
και μερικά σωληνάρια με τέμπερες ή ακρυλικά.
Και καλαμάκιαΜην ξεχάσετε τα καλαμάκια!

Καλά να περνάτε!
@ριστέα