Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Κοινωνία Ώρα Αγάπης: Αγία Αγάπη (Δημήτρης Ασλάνογλου)


ΑΓΙΑ ΑΓΑΠΗ

Παίρνω μια χούφτα πόνο με πικρό δάκρυ
Δυο χείλη μαυρισμένα από βαρύ θυμό
Απλώνω χάδι ν΄αναστήσω ένα στείρο «εγώ»
Με το «εσύ» να ξετρυπώνει από μια άκρη

Θέλω το «εγώ» να σμίξει με το «εσύ»
Να ανταμώσουνε, χρυσώνοντας την πλάση
Να πέσουν φράκτες, που χωρίζουνε τη ψυχή
Να λιώσουν πάγοι, που κρυώνουν την αγάπη

Όπως ενώνονται του άνθους τα στημόνια
Από της μέλισσας το τρυφερό φιλί
Ν’ απλώσουν ρίζες, για να κρατηθεί αιώνια
Αλήθεια αγάπης, με αγγελική μορφή

Ας γίνει ο πόνος ο γλυκύτερος στα στήθη
Κείνος, που στάζει από αγάπης προσμονή
Κείνος, που ξέρει της συγχώρεσης τα βάθη
Κείνος, που αντέχει στης αλήθειας τη πληγή

Πληρώστε την αγάπη με αγάπη
Και με την ηδονή, πάλι να γεννιέται αγάπη

Δ.Λ.Α.



Ανοίγει το χορό σήμερα στο νέο μας δρώμενο ο αγαπητός μου 
Δημήτρης με ένα τρυφερό του ποίημα 
και τον ευχαριστώ πολύ πολύ
που είναι πάντα εδώ !

Λάτρεψα την προτροπή του
πληρώστε την αγάπη με αγάπη!
Έχει αντίρρηση κανείς;

Σας γλυκοφιλώ
@ριστέα


Κοινωνία Ώρα Αγάπης !

Έλα ψήθηκες;
Ζεστάθηκες;
Ο χορός της αγάπης σε περιμένει
να σύρεις κι εσύ μια στροφή!

Διαβάστε επίσης σήμερα
από τη Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι



33 σχόλια:

  1. "Να πέσουν φράκτες, που χωρίζουνε τη ψυχή"
    αχ αυτοί οι φράχτες......
    Υπέροχο ποίημα!!!! ότι πρέπει για την έναρξη του δρώμενου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη. Οι φράκτες της ψυχής που εμποδίζουν κάθε τι που μας πλησιάζει με αποτρεπτικές συνέπειες που οδηγούν στην απομόνωση και στη κατάθλιψη.
      Νάσαι καλά πάντα, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Είναι πανέμορφο
    Μέσα στην καρδιά μου έμεινα.
    Ευχαριστούμε πολύ
    Καλή μας αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κική μου. Όταν ο λόγος πιάνει τόπο στη καρδιά, δίνει όλα του τα νοήματα. Εύχομαι ο δικός μου νάδωσε κάτι όμορφο στη δική σου καρδιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου !
    Καλη αρχή με ένα τρυφερό ποίημα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σταυρούλα. Το ψάξιμο για τους πρεσβευτές του λόγου της αγάπης είναι δύσκολο, αλλά εδώ στης Αριστέας γίνεται ευκολώτερο και δυναμικό.
      Νάσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  4. Ειναι πραγματικα υπεροχο! Τρυφερο και τοσο μα τοσο αληθινο! Συγχαρητηρια!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως γίνεται να μιλάς για αγάπη και να μην είσαι τρυφερός/ή. Αν δεν είσαι μάλλον δεν μιλάς για κείνη. Η αλήθεια πάντα ξεχωρίζει όταν υπάρχει αγάπη και χαίρομαι που γίνεται διακριτή στα λόγια μου.
      Νάσαι καλά Χριστίνα σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Αγάπη ιερή που εύκολα την κουρελιάζουμε και πολύ δύσκολα την αγγίζουμε!
    Ευτυχία είναι η αγάπη και αν το καταλάβουμε, η ζωή αποκτά ισχυρό νόημα!
    Δημήτρη, μια πολύ γλυκιά εισαγωγή για το δημιουργικό δρώμενο της Αριστέας μας!
    Ήταν σαν χάδι στην ψυχή αυτή η απαλή προτροπή προς το μυστικό της ζωής!
    Καλημέρα και στους δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ γαλήνια και μεστά τα λόγια σου αγαπητή Γλαύκη, επιβεβαιώνουν ότι τα χωράφια για το δύσκολο ρίζωμα της αγάπης είναι υπαρκτά, είναι γόνιμα αλλά και μάλλον ήδη φυτεμένα με εκείνη. Δεν παύουμε όμως να μιλάμε για αγάπη, γιατί η αγάπη δεν έχει ούτε σύνορα, ούτε μέγεθος. Δεν μπορεί κανένας λόγος να την προσδιορίσει και κανένας στίχος να την περικυκλώσει. Απλά την χαϊδεύει με σκοπό εκείνη ν' απλωθεί ακόμα περισσότερο σκεπάζοντας όσο γίνεται κάθε τι που του λείπει η αγάπη αλλά και που τρέφεται με αγάπη και ζητάς να μένει ζωντανό κοντά της.
      Νάσαι πάντα καλά, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. "Εκείνος που αντέχει στης αλήθειας την πληγή"... και σε αυτό έμεινα. Καλά, το φέρνω στο νου μου πάλι, ανεβαίνω να το ξαναδιαβάσω και στέκομαι σε όλο το ποίημα!
    Και με κάλυψε η Γλαύκη, πραγματικά ήταν ένα χάδι οι στίχοι, θες να πληρώσεις την αγάπη με αγάπη, καθώς τους διαβάζεις!
    Να είστε καλά και οι δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Αλεξάνδρα, δεν βρήκα φως για να μπω και να μοιράσω με σας τις λέξεις μου. Απλά εδώ στης Αριστέας τα φώτα είναι πάντα αναμένα και τα κρατάνε αναμένα, οι υπέροχοι επισκέπτες της σαν εσένα. Όπως περιέγραψες το διάβασμά σου στο ποίημα, έτσι ακριβώς θα περιέγραφα κι εγώ το διάβασμά μου, σε κάτι που μιλάει σε μένα αλλά και που όταν το ξαναδιαβάζω, νιώθω τον κόμπο της ικανοποίησης να ανεβοκατεβαίνει και να αγγαλιάζει τα σωθηκά μου. Σε ευχαριστώ που μου περιέγραψε αυτό το αίσθημα σαν το ένιωσες, μ' έκανε διπλά ευτυχισμένο που με μερικές λέξεις χάϊδεψα την δόξα της αγάπης και την μοίρασα μαζί σας. Είσαι άξια να πληρωθείς μ' αγάπη γιατί μ' αγάπη ξέρεις να πληρώνεις.
      Νάσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
    2. Η ευγένειά σου πάντα στις επάλξεις!

      Διαγραφή
  7. Εκπληκτικά λόγια ψυχής! Υπέροχο ποίημα!
    Και ως σύνολο, μα και ως στίχοι μεμονωμένοι είναι ένα ζωντανό παράδειγμα της στάσης ζωής που θα έπρεπε να ακολουθούμε όλοι μας! Τα συγχαρητήριά μου!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και στους 2 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ιωάννα, να ξέρεις ότι ο λόγος σου, που θέλει να αφήσει μία όμορφη αίσθηση στα γραμμένα μου, δίνει ένα σχήμα, που άλλο δεν είναι από το σχήμα της αγάπης. Το σχήμα το ατέλειωτο, που όσα λόγια κι αν πει κάποιος, όσες εικόνες και να χαράξει, το άπειρο της αγάπης πάντα θα επικρατεί. Η στάση ζωής έρχεται πρώτα να φανεί από εκείνον που γράφει κι είναι εκείνος που παλεύει να ταιριάξει τα λόγια του με τη ζωή του. Είναι ο αγώνας του ποιητή, που δεν πιστεύει ότι αυτό που γράφει, έχει περάσει από τη σκέψη και μέσα από τη ζωή του. Αυτόν το αγώνα πολλές φορές ο αναγνώστης, του τον καταπραϋνει κι αυτό κάνουν τα απέριττα σχόλια τα δικά σου, αλλά κι όλων των άλλων παραπάνω.
      Κι από μένα λοιπόν μια μεγάλη αγκαλιά, για την συμπαράστασή σου στον αγώνα μου. Την ίδια φυσικά συμπαράσταση δέχομαι ανελλιπώς κι από την Αριστέα, που προβάλλει χωρίς ενδιασμό κάθε μου γραμμένο.
      Νάσαι πάντα καλά. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Μόνο κάποιος που έχει αγαπήσει αληθινά μπορεί να αγιοποιήσει την αγάπη και να γράψει τέτοιους στίχους με το μελάνι της ψυχής του. Βουτιά στα ενδότερα για να εκφράσεις το μεγαλείο Της, πρέπει να έκανες Δημήτρη. Το εισέπραξα, συγκινήθηκα πολύ και χαίρομαι για το υπέροχο ποδαρικό που έκανες στο νέο δρώμενο της Αριστέας μας!
    Να'σαι πάντα καλά Δημήτρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Μαρία. Η περιγραφή σου για αυτό που διάβασες, το ντύνει με ρούχα που ούτε ο δημιουργός του ίσως να μην τα φαντάσηκε. Μένω στις όμορφες φράσεις της αγιοποίησης, του μελανιού της ψυχής και της συγκίνησης που σε σκέπασε, διαβάζοντας τις λέξεις μου. Δεν σου κρύβω ότι όταν στα λόγια κάποιου άλλου καθρεφτίζονται τα δικά μου λόγια, συγκινούμαι το ίδιο κι εγώ, ίσως και περισσότερο. Το άγιο ζει μέσα μας, μαζί με το μελάνι της ψυχής. Φτάνει η σκέψη να ψάξει να τα βρει και να τα σκορπίσει παντού. Μάλλον απ' τα σκορπίσματά μου, έδωσα κάποιους κόκκους, κάποια ίχνη αυτού το υπέροχου συναισθήματος της "'Αγιας Αγάπης" που θέλει να ζει μέσα σε όλους μας και που ψάχνει τη διέξοδο να ελευθερωθεί. Τα μάτια που διαβάζουν ελευθερώνουν τα νοήματα και τα δικά σου το έκαναν με μεγάλη συνέπεια και αγνή διάθεση.
      Νάσαι καλά πάντα και να εισπράττεις την αγάπη, γιατί πιστεύεις ότι τα πάντα με την αγάπη τα πληρώνεις σωστά και δίκαια.

      Διαγραφή
  9. Πληρώστε την αγάπη με αγάπη.....
    Εκπληκτικό.....! πραγματικά εκπληκτική ρήση....
    Ύψιστο συναίσθημα.
    Ένα μεγάλο μπράβο στο Δημήτρη.
    Την καλησπέρα μου Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη. Σε ευχαριστώ πολύ νάσαι πάντα καλά και το συναίσθημα της αγάπης να αγκαλιάζει κάθε σου δραστηριότητα στη ζωή.

      Διαγραφή
  10. Όταν το δρώμενο ξεκινά με τόσο ηχηρό μνμ (Πληρώστε την αγάπη με αγάπη Και με την ηδονή, πάλι να γεννιέται αγάπη), όλα στη συνέχεια θα φωτίζονται μαγικά!!!
    Συγχαρητήρια στον δημιουργό για τις ευαισθησίες του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζωή. Νάσαι πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη για την σημερινή γιορτή σου. Σε ευχαριστώ για τις όμορφες σκέψεις σου και τις ευαισθησίες σου που άγγιξαν τις δικές μου.
      Νάσαι πάντα καλά!!

      Διαγραφή
  11. Ένα θερμότατο ευχαριστώ από μένα σε όσους φίλους στάθηκαν εδώ , στον φίλο Δημήτρη, διάβασαν κι άφησαν έναν λόγο αγάπης!
    Σας αγαπώ!
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπορεί να ήρθα λιγο αργα αλλα ηρθα να αφησω και εγω τα θερμα νου συχγαρητηρια.. για την αγαπη που σκορπα το ποιημα σου φιλες Δηματραη και που φαινεται η εγενεια της ψυχής σου απο αυτό... πολύ τρυφερο απο ενα αντρα... να είσαι καλα και καλη αρχή στο δρωμενο αυταο της Αριστεας μας... να είσαι καλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κι αν ήρθα αργά. Όμως πότε είναι αργά. Όταν δεν υπάρχει το τώρα. Όσο υπάρχει το τώρα, ποτέ δεν είναι αργά.
      Νάσαι καλά Ρούλα ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου κι ας με κοκκίνησε σαν άνδρα.

      Διαγραφή
  13. Καμια αντίρρηση! Συγχαρητηρια Δημητρη!!!!!!!
    Ετοιμάζω και γω αναρτηση τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριάδνη. Γέμισε το κόσμο με γραπτά αγάπης. Εν αρχή ήν ο λόγος...
      Καλή γραφή στις σκέψεις σου.

      Διαγραφή
  14. Νομίζω πως καλύτερη αρχή δε θα μπορούσε να γίνει!
    Υπέροχος ύμνος στην αγάπη όλοι οι στίχοι!
    Και φυσικά κανείς δε θα διαφωνήσει με το "αντίτιμο" της αγάπης!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, μάθαμε να πληρώνουμε άλλα κι άλλα, την αγάπη θα αφήσουμε απλήρωτη??
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  15. Πληρώστε την αγάπη με αγάπη
    Και με την ηδονή, πάλι να γεννιέται αγάπη...

    Υπέροχες σκέψεις κύριε Δημήτρη!!! Είναι υπέραρκετή αυτή η αξία!! Σας ευχαριστούμε για το τρυφερό ποίημα!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απέραντη η ηδονή της πληρωμής μ' αγάπη. Κι αυτή η ηδονή πάλι αγάπη γεννά. Όλες οι άλλες είναι κακοπληρωμένες και χωρίς επιστροφή πληρωμές.

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίο το ποίημα του Δημήτρη!! Συγχαρητηρία!! φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άν θεωρώ ότι αγαπώ, είμαι ακόμα στη θεωρία κι όχι στη αγάπη.
      Αυτό είπα μέσα μου και τόγραψα. Το που είμαι μάλλον εσείς μπορείτε να μου το πείτε. Στη θεωρία ή στην αγάπη??

      Διαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή