Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Υπόλοιπα.....


 Το'πα και το 'κανα!
Δυο λαμπαδίτσες ακόμα κι έφθασα τις 30 !
(Δες εδώ πολλές πολλές λαμπάδες)


 Οι οποίες είναι παραλλαγές δύο πρόσφατων....
(το πουλί και τη λουλουδάτη εννοώ οφ κορς)


....αλλά φυσικά και δεν είναι ολόιδιες!


Έκανα βεβαίως κι έναν γύρο ακόμα σαπούνια,
έτσι, γιατί μπορώ,
αλλά και για να μου βρίσκονται ( βλ. δώρα!)





Τέλος, δεν ξέρω αν στο έχω πει αλλά δεν στέλνω μόνο δώρα...
Λαμβάνω κιόλας!
Πρόσφατα ήρθε ένα δέμα που με έκανε πολύ χαρούμενη,
από τη γλυκιά μου Μαριάννα (Marie-Anne)


Χειροποίητη κάρτα, ..
πιάτο με ανάποδο ντεκουπάζ 
(που δεν έχω κάνει ποτέ μου ως τώρα!) 
και κρακελέ
και μπουκάλι ασορτί...
όλα υπέροχα!


Και τα τίμησα τοποθετώντας τα στην τραπεζαρία μου!
(την οποία για τις ανάγκες της φωτογράφισης την ξεσκόνισα!☺)


Μαριάννα μου, πολύ σε ευχαριστώ!

Σε αφήνω τώρα γιατί έχω και συνέχεια....

@ριστέα

Μέρες άνοιξης

Μέχρι και το Μ.Σάββατο μπορείτε να χαρίζετε 
Μέρες της Άνοιξης
στο δρώμενο μας.
Δευτέρα του Πάσχα θα έχουμε την κλήρωση !